خدایا این بغض بی قرار امانم نمی دهد ...
 
تقدیم به مــرضیه عـــزیزم
مذهبی
 
 
 

خدایا این بغض بی قرار امانم نمی دهد ...
خدایا تو عزیزترین منی و من جز تو کسی رو ندارم ...خدایا می خوام این دل شکسته
رو که تنها دارایی زمینی منه بد مش به تو ...خدا جونم می دونم اگه پیش تو باشه دیگه نمیشکنه .
نازنین خدای من چقدر خوبه تو رو دارم ...
خدایا نزار کم شم ...خدایا نزار گم شم ..خدایا می خوام همیشه تو آغوشت باشم .
خدایا وقتی در کنار توام آرامترینم وقتی از تو دورم مثل دریایی پر موجم ...
خدایا به آرامش اهورایی تو نیازمندم .خدایا کمی آرامم کن ...خدایا می خوام تو وجودم
موجی نباشه ...خدایا کمکم کن !!!
خدایا من تو رو دارم پس نیازی به عشق زمینی ندارم ...
نازنین خدای من کاش تو فقط و فقط مال من بودی ..کاش میشد تو فقط مال من باشی ...
می دونم خیلی خودخواهانه است ولی خدای گلم تو همه ی ثروت منی .من نمی خوام این ثروت رو
با کسی تقسیم کنم ...
خدایا تو بگو با این بغض بی قرار که امانم نمی دهد چه کنم ؟؟؟
دل شکستمو برداشتمو رفتم سراغ پیر قصه ها ...
ـ گفتم : سلام ...
ـ گفت : سلام عاشق تنها ...گفت : می تونم کمکت کنم ؟
ـ گفتم : بله ... گفتم :اومدم دلمو بفروشم .می خوام یه دل تازه ببرم .آخه این دل بد جوری
شکسته ...نگاهی به دلم انداخت .
ـ گفت : می دونی قیمت این دل چقدره ؟
ـ گفتم : نه
ـ گفت : خیلی با ارزشه ...
ـ گفتم : چرا ؟؟
ـ گفت : چون این دل هزار تیکه شده ...
ـ گفتم دلی که هزار تیکه شده چه ارزشی داره ؟؟
ـ گفت ارزشش به اینه که اگه خدا یه نگاه به دلت بندازه میشه هزار تا نگاه ...
می خوای یه نگاه خدا رو داشته باشی یا هزار تا نگاه رو ؟؟
با لبخندی شیرین ازش تشکر کردم و با خوشحالی دلمو ...دل عزیزمو برداشتمو اومدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام و آدرس m-f20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 4933
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس